GLAMOUR-NAPOK KÍVÁNSÁGLISTÁM
EZEKET SZERETNÉM BESZEREZNI A 3 NAP ALATT

glnap_2015_inter_800x600_a.jpg

Annyira boldog vagyok, hogy április 10-én (a szülinapomat) egy kis vásárlással tölthetem idén. Szebb ajándékot a Glamourtól már nem is kaphattam volna! Most megmutatom, hogy milyen dolgok találhatóak az én kívánságlistámon. 

45478782.jpg

Nos, ez lenne az én rövid listám. Természetesen ezek csak a "leglényegesebb" dolgok, amiket szeretnék beszerezni. Most hétvégén egy Marie Lund pöttyös inget és egy leértékelt GAS szegecses levéltáskát már beszereztem (mert ezekre sajnos egy Glamour kupon sem lenne jó). Ezeken kívül még tervezek egy bőr vagy bőr hatású szoknyát, és talán egy kabátot, de még nem találtam meg a megfelelőt.

1. Stradivarius

2. H&M, táska (fekete) és egy neszeszer

3. H&M

4. Zara

5.  The Body Shop, vaníliás testpermet

6. Stradivarius

7. Vagabond

8. Converse

9. The Body Shop, kéz és láb ápolóvaj

10. OPI körömlakkok

A bejegyzés trackback címe:

https://littleblackfashion.blog.hu/api/trackback/id/tr867341694

Tetszenek a bejegyzéseim?

Támogasd munkámat, hogy

minél több érdekes témáról írhassak: 

INSTAGRAM

süti beállítások módosítása