A MINTÁS NADRÁGOK A LEGSTÍLUSOSABBAK!
FURCSA VISELET ELŐSZÖR, MAJD LASSAN BELESZERETÜNK

45645645.jpg

Én személy szerint soha nem kedveltem a mintás nadrágokat. Legalábbis magamon még most sem szeretem őket. Mégis ezeket az összeállításokat elnézve úgy döntöttem, hogy be is fogok szerezni egyet magamnak. A legkényelmesebb viselet késő tavaszra és kora nyárra.

Rengetegféle van

Amikor sétálok vagy utazok valamerre, nagyon sokszor figyelem az emberek öltözködését (bizonyára szakmai ártalom). Még soha nem találkoztam egyforma mintájú nadrágokkal. Szerencsére minden boltban annyiféle van, hogy választani is képtelenség közülük, pedig érdemes. Olyan outfitteket állíthatunk össze magunknak, hogy elsőre még hihetetlennek is tűnik. Csak a tökéletes összhangra van szükség és kinézetünk máris divatos és meggyőző lesz.

1_11.jpg

Bárhová felvehető

Ez természetesen nem mindegyikre igaz. Azonban egy forró hétköznapi napon, amikor nincs kedvünk szoknyát, vagy sortot felvenni, akkor ezek a nadrágok tökéletesen helyettesítik az imént említett darabokat. Laza, könnyű darabok melyeket a szellő is könnyedén átjárhat, így nem lesz melegünk egész nap. Ha sikerül összeállítanunk a megfelelő kompozíciót, akkor akár különböző fontosabb eseményekre is felvehetjük őket, mert ahogyan azt az előbb is írtam, néhány darabbal meggyőző, magabiztos viseletet kreálhatunk magunknak.

2_10.jpg

A mintás nadrágok sohasem egyhangúak 

Nem láttam még olyan összeállítást ami unalmas lenne egy ilyen nadrággal. Ahogyan a legalsó kép, második outfitjén is látszik, még a fekete fehér színkombináció sem unalmas, sőt! Nekem személyes kedvencem a sok közül. Azonban ha szeretünk színes darabokat viselni, akkor ne is gondoljunk a fekete összeállításokra. Nyakunkon a nyár és ezek a nadrágok tökéletesek arra, hogy némi színt is vigyünk a szürke hétköznapokba.

3_8.jpg

 

Ha te is szereted a lenge ruhadarabokat, akkor lájkold és oszd meg a bejegyzést!
Amennyiben még szeretnél tovább böngészni, akkor ezt a cikket ajánlom: Az idei tavasz slágere a kimonó

A bejegyzés trackback címe:

https://littleblackfashion.blog.hu/api/trackback/id/tr287473612

Tetszenek a bejegyzéseim?

Támogasd munkámat, hogy

minél több érdekes témáról írhassak: 

INSTAGRAM

süti beállítások módosítása