A LEGSTÍLUSOSABB TOKOK TELEFONOKRA

casetify_lead_lbf.jpgValószínűleg már nagyon sokan találkoztunk menő telefontokokkal, azonban úgy éreztük, hogy nem éri meg az árát mert úgyis megunnánk egy idő után. Mi most megtaláltuk azokat a tokokat, amiket biztosan soha nem fogunk eldobni vagy megunni...

Hallottál már a Casetify márkáról? Ha nem, akkor itt az ideje, hogy megismerd őket, ugyanis annyira csodálatos telefontokokat terveznek, hogy biztosan te sem tudnál nekik ellenállni! A kreatív és művészi tokon át, egészen a cukikig, mind-mind kivétel nélkül hihetetlenül jól néz ki! Most együttműködtünk a márkával, így kiválaszthattam egy tokot, amit megnézhettem, és kipróbálhattam. Mivel én kissé macskamániás vagyok, így erre a cuki cicás, iPhone 6s Plusra való tokra esett a választásom.

dsc_0011.JPG

dsc_0020.JPG

dsc_0036szerk.jpg

Tény, hogy borzalmasan nehéz volt kiválasztani, melyiket is akarom valójában, mert annyi lehetőség van és annyi kombináció, hogy összesen 3 nap kellett mire azt mondtam, "oké", akkor legyen ez. Rengeteg csodálatos tok közül válogathatunk a Casetify oldalán, és ha ez nem lenne elég, még sajátot is tervezhetünk!

14446296_1447852241895511_1468653636_o.jpg

14454101_1447852245228844_1502925279_o.jpg

Már az iPhone 7 és 7s készülékekre is lehet válogatni, úgyhogy ha tervezel beszerezni egy új készüléket, akkor válogass tokokat a márka oldaláról! Természetesen nem csak Apple termékekre készítenek termékeket, hanem Android telefonokra is. Biztosak vagyunk benne, hogy megtalálod majd az igazit! 

A bejegyzés trackback címe:

https://littleblackfashion.blog.hu/api/trackback/id/tr2011738265

Tetszenek a bejegyzéseim?

Támogasd munkámat, hogy

minél több érdekes témáról írhassak: 

INSTAGRAM

süti beállítások módosítása