HAJHULLÁS ELLEN EZT A TABLETTÁT AJÁNLJUK!

tricovel-hajhullas-lead-lbf.jpgLehetőségünk adódott, hogy 2 hónapig teszteljük Olaszország vezető hajerősítő tablettáját, a Tricovelt. Két hónapig teszteltük, most pedig leírjuk nektek a tapasztalatainkat!

Imádok új dolgokat kipróbálni, főleg ha a hajamról van szó, és mivel lehetőségem adódott kipróbálni a Tricovelt így éltem a lehetőséggel. Azt már az első részben szeretném kihangsúlyozni, hogy én itt most nem a hajam növekedésére figyeltem, hanem hullására, mivel ilyenkor ősszel rengeteg hajat vesztek (de hát ki nem?). Régen hónapokon át szedtem különböző hajvédő, hajerősítő kapszulákat, ugyanis sajnos amellett, hogy nagyon gyorsan zsírosodik a hajam, borzalmasan vékony szálú, és ezért elkezd töredezni. A hajam körülbelül a hátam közepéig ért amikor vágattam belőle 1-2 centit (mert a fodrászok szerint erre szükség van néha, ugyanis ettől fog erősödni, gyorsabban nőni), majd 3 hónap múlva azt vettem észre, hogy a vállamig ér, annyira letöredezett. Elhatároztam, hogy nem vágatom, és nem is festetem csak egy évben egyszer, így szerencsére nem jelentkezett ez a durva probléma azóta.

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!

tricovel-kapszula-lbf.jpg

Szóval mostanra már nagyon szerencsés helyzetben vagyok, ugyanis a hajam nagyon hosszú és egészséges is. Egyáltalán nem törik, és körülbelül 5 évvel ezelőtt vágattam belőle utoljára, emellett folyamatosan cserélgetem a samponokat, a balzsamokat. Azonban egy dolog még mindig bánt, és azaz őszi hajhullás, amit semmivel nem tudtam eddig megakadályozni (még a kapszulákkal sem). Megmondom őszintén nagyon örülök, hogy a Tricovel tablettákat pont ebben az időszakban próbálhattam ki, ugyanis megfigyeléseim alapján lényegesebben kevesebb hajszálat vesztettem. Emellett rengeteg apró hajtincs kezdett el növekedni látványosan, ráadásul hihetetlen gyorsasággal.

Hajas László
mesterfodrász ajánlásával

„A hajat, hajhagymákat, nem csak kívülről kell ápolni, hanem belülről is táplálni kell! Ehhez a TRICOVEL-t ajánlom, hiszen tartalmazza azokat a vitaminokat, ásványi anyagokat, amire a HAJ-nak szüksége lehet!„

A tablettákat két hónapon keresztül mindennap szedtem. Mindössze egyetlen egy darab szükséges belőle, melyeket ajánlott reggel beszedni étkezés közben. Be kell vallanom, ez nem mindig sikerült, de 80%-ban azt mondhatom, hogy minden nap reggelente sikerült bedobnom egyet belőlük. Ellenben más tablettákkal egyáltalán nem volt olyan hatása, hogy folyamatos éhségérzet. A legtöbben ugyanis ettől félnek, ha ilyen gyógyszerekről beszélünk. Én inkább attól tartottam, hogy a bőrömön érezni lehet majd a szagát (sajnos volt szerencsém ilyen kapszulához), azonban a Tricoveltől nem érzékeltem ilyen "mellékhatást", aminek nagyon örültem. Két hónap valóban nem hosszú idő, de pont elég, hogy ilyen apróságokat megfigyeljünk, és azt kell mondanom, hogy akik haj problémákkal küzdenek és szeretnének egészségesebb hajat, azok próbálkozzanak a Tricovelel. Természetesen az is elengedhetetlen, hogy kívülről ápoljuk hajkoronánkat, így mindenképpen válasszunk olyan samponokat, balzsamokat, és főként hajszeszeket, melyekről jó véleményeket olvashatunk. Figyeljünk arra, hogy hajunkat ne csak külsőleg, hanem belsőleg is ápoljuk! 

Ha bármilyen problémád van a hajaddal, tanácsokért, de főként személyes tapasztalatokért nyugodtan írj nekem az lbfhuninfo@gmail.com e-mail címre. Természetesen nekem nem orvosi, és még csak nem is fodrász végzettségem/képesítésem van, viszont személyes észrevételekből is sokat tanulhatunk. 

 

Nagyon szépen köszönöm, hogy kipróbálhattam a terméket!

A bejegyzés trackback címe:

https://littleblackfashion.blog.hu/api/trackback/id/tr411750447

Tetszenek a bejegyzéseim?

Támogasd munkámat, hogy

minél több érdekes témáról írhassak: 

INSTAGRAM

süti beállítások módosítása