EZ A MI GLAMOUR LISTÁNK

glamour-lista-lead.jpgA héten startol a Glamour-napok kupon láz és hát persze, hogy mi sem maradhatunk ki belőle! Mi már ki is vagdostuk a magazinból őket, sőt, már sorrendet is állítottunk fel, na meg természetesen egy kívánságlistát is, amit most meg is fogunk osztani Veled!

Bea Glamour listája

L'oréal - Infallible Lip Paint

Imádom a L’oréal új, magas pigmentálású folyékony rúzsait! Az Infallible Lip Paint krémes, ápoló formulájú, kellemes viselni, fincsi illatú és speciálisan kialakított applikátora van. Tuti a kosaramba kerül a szuper tavaszi, korallszínű ’Gone with the nude’ árnyalat. De egy kis extra Beyoncé-faktor megcélzása céljából az ’Apocalyse red’ is hazajön velem!

lip-glamour-2.jpg

lip-glamour.jpg

 

Maybelline Master Contour Sticket

Téged is elkapott a kontúrozás őrület? Vagy még sosem próbáltad? A kontúrozással az arc fény- és árnyékjátékán tudunk változtatni és ezáltal alakítani arcunk formáján. Én már várom, hogy kipróbálhassam a Maybelline Master Contour Sticket, aminek egyszerű, kézreálló kialakítása miatt könnyű a használata.  A világos árnyalatot a szem alatti karikákra, az orrnyereg vonalára és homlok vonalára kell felvinni. Míg a sötét árnyalat az arccsontra, a haj vonalára és az állcsúcsra kerül. Már várom, hogy bezsebeljem a bókokat!

glamour-lip2.jpg

The Body Shop

A Glamour-napok alatt fel fogom tölteni a Body Shop készleteimet is. Imádom a testvajaikat és a tusfürdőiket is, nagy kedvencem a Mangós illatcsalád. Nagyon szeretem még az új Mandulatej &méz termékcsaládot is, biztosan beszerzek ebből is néhány finomságot.

the-body-mez-glamour.jpg

the-body-mango-glamour.jpg

 

Könyvek - Libri

Könyvekből is biztosan fel fogok tankolni, ezért a Libri sem fog kimaradni a bevásárlókörútból. Nagyon szeretem az önéletrajzi könyveket, ezért nagyon kíváncsi vagyok A Nike-sztori - A legendás márka alapítójának önéletrajzára. De biztosan megveszem Chimamanda Ngozi Adichie, nigériai írónő egyik regényét is. Bár a feminista írónő eddig megjelent könyvei mind rangos díjakat nyertek, akkor került igazán reflektorfénybe, amikor Beyoncé Flawless című számában idézett tőle. Az Americanah két szerelmes történetét mutatja be, az illegális bevándorlás és rasszizmus árnyékában.

ame-rica-nah-glamour.jpg

nike-glamour.jpg

 

Answear.hu - Bomberdzseki

Teljesen szerelembe estem a selyem bomberdzsekikkel! Egyszerre finomak és nőiesek, de van bennük egy csipetnyi vagányság is. Az answear.hu online áruházban szépséges darabokra lehet bukkanni, nekem ezek a személyes kedvenceim:

bomber-glamour2.jpg

bomber-glamour.jpg

Tamaris - Magassarkúk

Szükségem van egy új cipőre. Mint ahogy arra a 30 párra is szükségem volt, ami a szekrényemben lapul. Egy (két) magassarkút feltétlenül be kell szereznem, ami amellett, hogy, szép, nem ártana, ha kényelmes is lenne, ezért a Tamarisban fogok körülnézni. Tavasszal nagyon szeretem a halvány pasztell színű cipőket, de az élénk színekért is rajongok. Legyen púderrózsaszín? Vagy lila? Vagy sárga? Vagy piros? Vagy esetleg mindegyik?

magassarku-1.jpg

magassarku-2.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

magassarku-3.jpg

magassarku-4.jpg

 

Merci  Glamour listája

Ezek a pólók annyira cukik! - Reserved

Amikor megláttam a magyar Marie Claire instagram oldalán az "Impress me human" feliratú cicás pólót, nekem az első gondolatom az volt, hogy: KELL. Nincs mese. Kell és kész! Szóval valószínűleg erre fogok lecsapni elsősorban.

reserved-glamour_1.jpg

Super Skinny Regular Jeans - H&M 

Farmernadrágból soha sem elég! Főleg, ha van egy Glamouros kuponom.. Már ki is néztem, hogy melyiket szeretném megvásárolni. Nem biztos persze, hogy ez lesz az, amit meg fogok venni, ettől függetlenül már láttam az egyik H&M-es üzletben, és ott is nagyon tetszett.

hm-glamour.jpg

Nina Ricci Rose Extase parfüm

A Pixiboxban találkoztam vele először, és nagyon megtetszett ez az illat. Elvileg már a Marionnaud üzleteiben lehet kapni. Remélem, hogy ez így is van, mert nekem azonnal kell egy üveggel ebből a mesés illatból.

parfume-glamour.JPG

The Body Shop - Sheás testpermet

Egyszerűen imádnivaló az illata! Utoljára kb. 5-6 éve használtam testpermetet, viszont emlékszem rá, hogy nagyon imádtam! Most is szeretnék egyet beszerezni, és szerintem a legmegfelelőbb választás a The Body Shop sheás testpermete.

the-body-shop-glamour.jpg

 

Betti Glamour listája

Garnier Kétfázisú micellás víz 3in1 – DM

A sima Garnier micellás vizet már többször is újra vásároltam és megint fogyóban. Most pedig ki fogom használni az akciót és a biztos bevált víz mellet ki fogom végre próbálni a kétfázisú verziót is. Kíváncsi vagyok a különbségre és, hogy ez is beválik-e majd.

betti-glamour.pngbetti-glamour2.png 

Fehér Nike Air Max Motion – Playmax

Snekaerből sosem elég, tavasszal meg pláne nem. Fehér még amúgy sincsen a gyűjteményemben, pedig nagyon úgy néz ki, hogy hosszú évek próbálkozása után, idén sikerül végre világosítani azon az igencsak fekete gardróbomon.

betti-glamour-3.jpg

Aloe Szemkörnyékápoló – The Body Shop

Többet is találtam már, ami jó volt és bevált, de sajnos még mindig nem találtam meg az igazit – mármint a szemkörnyékápolók között sem. Viszont eddig még sem az aloe vera sem a TBS termékek nem okoztak csalódást. Szóval ideje ezt is kipróbálni...

betti-glamour-4.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://littleblackfashion.blog.hu/api/trackback/id/tr4512391177

Tetszenek a bejegyzéseim?

Támogasd munkámat, hogy

minél több érdekes témáról írhassak: 

INSTAGRAM

süti beállítások módosítása