A hideg időszak illatai – ezek a nagy kedvenceim idén

parfum-lbf-lead.jpgNem nagyon szoktam parfümöket cserélgetni, csak ha valami nagyon megtetszik. Én az a típus vagyok, aki képes kitartani egy illat mellett évekig, amit nem tudok megunni. Most azonban két parfümre is szert tettem, és tervezem a harmadikat is, mert egyszerűen nem tudok választani közülük. Nézd meg melyek ezek!

Trussardi - My Name

Amikor ezt a parfümöt megéreztem a drogériába azt mondtam: igen, ez én vagyok. Ez az illat nagyon különleges, és pontosan az én ízlésemnek megfelelő. Kicsit púderes, lágy, mégis jól érezhető. Csak úgy tudok fogalmazni, hogy zseniális. Az árával nem vagyok annyira kibékülve, de ettől függetlenül minden mással igen. Egyszerű, letisztult üvegbe van zárva, ami pontosan olyan visszafogott, mint az illat. 

 

Chloé -  Fleur De Parfum

Második parfümnek a Chloé elképesztő illatát választottam. Ez másabb, mint az előbbi, azonban pont annyira szerethető is. Ezzel inkább a véget nem érő napokon szoktam magam befújni, hiszen olyan intenzív az illata, hogy néha még fürdés után is megcsap. Persze van, hogy lefekvéshez is használok parfümöt, de nem túl gyakran, mert imádom a szappanok illatát - megnyugtatnak, elaltatnak. 

 

 

+1

És a harmadik parfüm, amiért idén rajongok még, az a Gucci Bloom nevű illata. Nem pont hideg téli időszakot idézi, hanem a tavaszt, és pont ezért tökéletes: nyáron a télbe vágyunk, télen pedig a nyárba. Elképesztően különleges, nekem először nem is tetszett. De amikor már másodjára ˝mintát vettem˝, akkor azt mondtam, hogy ez hihetetlen. Kedves Télapó...

img_20170926_094523_047.jpg

Előnézeti kép forrása: lovethispic.com

A bejegyzés trackback címe:

https://littleblackfashion.blog.hu/api/trackback/id/tr4612888982

Tetszenek a bejegyzéseim?

Támogasd munkámat, hogy

minél több érdekes témáról írhassak: 

INSTAGRAM

süti beállítások módosítása