Íme az én stílus wishlistem a hideg hónapokra!

styledit-oszi-wishlist-lbf.jpg

Nagyon sokszor előfordult már, hogy 500 meg 1000 webshopot átnéztem, mire végre megtaláltam azt a darabot, amit kerestem. A Styledit.hu egy tökéletes megoldást kínál az efféle időpazarlások elkerülésére, és igazából egy szempillantás alatt összeraktam az őszi wishlistemet. Hogy miket fogok beszerezni idén, azt a bejegyzésből kiderítheted!

Garbó minden mennyiségben

Szinte soha nem járok sikerrel, ha egy egyszerű fekete garbót keresek. Vagy méret nincs, vagy a szabás nem olyan, túl rövid, esetleg túl hosszú stb. Webshopok linkjei sorakoznak a kedvenceim között, és órákat el tudok szöszmötölni azokon, mert nem találom, amit keresek. A Styledit.hu erre egy szuper megoldást kínál. Az oldal nem egy webshop, ez sokkal több annál, ugyanis összegyűjti mindazt, amire szükséged van. Első körben a garbókra kerestem rá, és láss csodát, meg is találtam az igazit. Szóval a listám legelső szereplője az ez a fekete garbó. Imádom!

fekete-garbo-lbf.jpg

Kalap, nagykabát

Mondanom sem kell, hogy a sapi és kabi vásárlás nálam minden évben kötelező művelet, kivéve a télikabátot. Azokat évekig szoktam hordani, viszont az átmeneti darabok jönnek-mennek. Idén a télikabát következik, és ki is néztem magamnak pár szuper modellt, de a sapkákkal hadilábon állok, még nem sikerült választanom. :( Viszont a Styledit.hu-t ezzel kapcsolatban is végig fogom böngészni, mert összesen 30 e-shop kínálatát lehet megtalálni rajta, ami nekem tényleg egy óriási segítség, mert este csak 1-2 órányi időm van végigböngészni az e-shopok kínálatát, így viszont sokkal gyorsabb a folyamat. Visszatérve a kabátokra, idén egy Hugo Boss-t néztem ki, amire természetesen azonnal beruházok, ha lesz méret, de mellé szeretnék egy szőrmekabátot is (mert olyanom még soha nem volt, de itt az ideje). Az ONLY leopárdmintás kabátja például nagyon bejön, de bevallom, többel is szemezek…

leopardmintas-szorme-kabat.png

Csinos bokacsizma

Természetesen egy cipőmániás wishlistjéről nem maradhat ki, hogy milyen lábbelit szeretne vásárolni az adott évszakban, így nem meglepő, hogy ez is belekerült a listámba. Rengeteg csizma közül válogathatsz a webshop termékeit összegyűjtő oldalon. Természetesen rögtön rákerestem a Vagabond csizmákra, és persze meg is találtam, hogy idén mit szeretnék. ŐT, méghozzá AZONNAL! Bár úgy emlékszem, hogy már tavaly is jelen volt a boltok polcain, viszont akkor én egy fekete velúr bakancsra csaptam le, szóval idén jöhet a csini csizma!

vagabond-fekete-csizma.jpg

Még több a Styledit.hu-ról

Tehát a Styledit segítségével pillanatok alatt összerakhatod álmaid őszi/téli gardróbját, ráadásul még a szerkesztői is folyamatosan azon dolgoznak, hogy segítsenek nekünk divatrajongóknak. Minden nap új, inspiráló divattal kapcsolatos tartalommal várnak Téged, amiket érdemes figyelemmel követned, hiszen sokkal könnyebben tervezheted meg a ruhákra szánt büdzsét. :) Figyeld folyamatosan Facebook és Instagram-oldalukat is, hogy időben értesülj az újdonságokról, érdekességekről!

img_7848_1.jpeg

Előnézeti kép forrása: styledit.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://littleblackfashion.blog.hu/api/trackback/id/tr6515211160

Tetszenek a bejegyzéseim?

Támogasd munkámat, hogy

minél több érdekes témáról írhassak: 

INSTAGRAM

süti beállítások módosítása