ILLATOZZ ÚGY, MINT EGY CSOKOLÁDÉ
TERMÉKAJÁNLÓ

456456.jpg

A minap elmentem egy otthoni nagy bevásárlásra, és az egyik hipermarketben ezt a hihetetlen illattal rendelkező tusfürdőt találtam az Aquolina márkától.

Néhány évvel ezelőtt ez a márka volt az, aki megteremtette a legédesebb, legélethűbb vattacukor illatú parfümöt, ami a Pink Sugar névre hallgat. Természetesen ahogyan a legtöbb lánynak a kedvence lett, úgy nekem is. Egyszerűen imádtam az illatát, és új dolognak tartottam azt, hogy valamilyen cukor illatát fújhatom magamra. Akkor még nem gondoltam, hogy több termékük is van. Valamiért megelégedtem a parfümmel és nem kutattam a márka után.

dsc_00641.jpg

Most viszont már bánom, hogy nem tettem. Mint mondtam, a nagy bevásárlás közepette találtam rá néhány polcnyi tusfürdőre és testápolóra, melyeknek olyan illatáradata volt, mint ha egy cukorka boltban lennék. Egyszerűen nem bírtam ellenállni a kísértésnek, és választottam magamnak egy rumos csoki illatú tusfürdőt. 

dsc_00671.jpg

Egyébként a testápolók között is volt rumos csoki variáció, és emellett még mentolos csoki, csokoládé és vanília, illetve fehér csoki is volt. A tusfürdők között megtalálhatóak ugyan ezek az aromák illetve még létezik csokoládékrém, csoki és mogyoró, csokoládé és cseresznye, és étcsokoládé illatú is.

dsc_00631.jpg

Már használtam néhányszor, és nekem semmilyen allergiás reakcióm nem volt. Se viszketés, se bőrpír, semmi. Ha olyan családban élünk, ahol van kisgyerek, akkor érdemes jól eltenni mert az illata tényleg nagyon megtéveszthető. Olyan az illata, mint ha egy bögre rumos forrócsokiba szagolnánk, viszont azt kell, hogy mondjam nem annyira tartós ami egy kicsit csalódást okozott. Csak egy-két órán keresztül éreztem az illatát magamon, viszont ez idő alatt nagyon jó volt érezni a csoki illatát.

Érdemes a márka weboldalán szétnézni, mert rengeteg jó dolgot találhattok rajta, és nem csak tusfürdőket, testápolókat, hanem más szépségápolási termékeket is. http://www.aquolina.it/eng/

Ha bármilyen kérdésed van, akkor írj az lbfhuninfo@gmail.com e-mail címre. 

A bejegyzés trackback címe:

https://littleblackfashion.blog.hu/api/trackback/id/tr227268631

Tetszenek a bejegyzéseim?

Támogasd munkámat, hogy

minél több érdekes témáról írhassak: 

INSTAGRAM

süti beállítások módosítása