EZ A LEGÚJABB ESKÜVŐI RUHA TREND

csinald_magad_eskuvoiruha_lbf_lead.jpgValószínűleg a legtöbb lány úgy álmodja meg esküvőjét, hogy az oltárnál egy tetőtől talpig fehér ruhában állva mondja ki a boldogító igent. Manapság azonban meglepő lenne, ha nem lennének felrúgva ezek az íratlan szabályok. 

Megmondom őszintén, én amikor esküvői ruhákat nézek azon vagyok, hogy a minél szebb és fehérebb legyen. Mondják, hogy a szépség relatív, de nekem már a tört fehér színűek sem jönnek be annyira, de nyilván ez mind ízlések és pofonok. És hogy mi a mai menyasszony divat? A DIY ruha, aminek festékbe mártogatott hatása van! Akik már unják a tradicionális színt, azok most feldobhatják néhány vidám árnyalattal ruhájuk alját, így kaphatnak egy színátmenetes szoknyát.  Bevallom őszintén, nekem ez az ötlet egyáltalán nem tetszik, sőt! Én biztosan vigyáznék arra, hogy egy csepp szín se legyen a ruhámon, de megint csak azok a bizonyos ízlések... Szerintem  maradjon fehér a ruha arra a bizonyos nagy napra (vagy legalább legyen valami egyszínű darab), a divat pedig maradhat éveink többi napján.

csinald_magad_eskuvoiruha_lbf5.jpg

csinald_magad_eskuvoiruha_lbf4.jpg

csinald_magad_eskuvoiruha_lbf7.jpgcsinald_magad_eskuvoiruha_lbf1.jpg

csinald_magad_eskuvoiruha_lbf10.jpg

csinald_magad_eskuvoiruha_lbf2.jpg

csinald_magad_eskuvoiruha_lbf6.jpg

csinald_magad_eskuvoiruha_lbf3.jpg

csinald_magad_eskuvoiruha_lbf8.jpg

csinald_magad_eskuvoiruha_lbf9.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://littleblackfashion.blog.hu/api/trackback/id/tr4811704985

Tetszenek a bejegyzéseim?

Támogasd munkámat, hogy

minél több érdekes témáról írhassak: 

INSTAGRAM

süti beállítások módosítása