TAPASZTALATAINK MAGYARORSZÁG ELSŐ SZÁMÚ SZÉPSÉGDOBOZÁVAL

pixibag-lead-lbf.jpgEz a cikk leginkább azoknak szól, akik valami miatt nem merik kipróbálni a Pixiboxot. Elárulom, hogy ezzel én is így voltam, azonban egyszer csak azon kaptam a fejünket, hogy már érkezik a második csomagom.

facebook-follow.jpg

Mi a PIXIBOX?

A Pixiboxot olyan vállalkozó hölgyeknek (és van, hogy a férfiakra is gondolnak) találták ki, akik szeretik kipróbálni az új kozmetikai termékeket. A PIXIBOX hazánk első meglepetés-csomag szolgáltatása, már 3 változattal: PIXIBOX prémium, PURE by PIXIBOX natúr és PIXIBAG drogériás kozmetikumokkal. Havonta lehet rendelni, azonban a kiadások limitált számban érhetőek el, így mindig nagyon résen kell lenned, hogy biztosan megkaparintsd az adott hónap dobozkáját, neszeszerét. Ahhoz, hogy mindig értesülj a hírekről, érdemes követni a közösségi oldalaikat, feliratkozni a hírlevelükre. Így biztosan nem fogsz lemaradni róla!

A csomagban lapuló termékek árának összege mindig nagyobb, mint amit fizetni kell érte, szóval ezt tekintve is nagyszerű lehetőség. Már másodjára rendeltem, és azt kell mondanom, hogy imádom! Először nagyon tartottam attól, hogy majd nem lesz jó móka, mert olyan dolgokat tesznek bele, amiket soha nem fogok használni, azonban szerencsére ez nem így lett. Praktikus, különleges dolgokat ismerhettem meg, és remélem, hogy ez a jövőben is így lesz majd.

Első rendelésem

A legelső rendelésem a prémium PIXIBOX volt. Szerencsés voltam amikor ezt rendeltem, ugyanis láttam a Facebook oldalukon, hogy ebből szokott lenni a legnagyobb számú kiadás. Így tehát 100%-ig biztos lehettem benne, hogy végre közelebbről megismerhetem a dobozkát. Alig vártam, hogy megérkezzen, és amikor megjött, nem okozott csalódást. Csak olyan termékek voltak benne, amiknek hasznát vehettem (pl. Revlon pirosító, Mudmasky méregtelenítő maszk stb.). A kiszállítás pontos volt, és úgy emlékszem, hogy már az első nap megkaptam.

 

A második rendelésem

Erről egy picit hosszabban írok, ugyanis a termékeket is szeretném megmutatni Neked. A második rendelésem a PIXIBAG volt, ami egy hihetetlenül cuki kaktuszos neszeszer, telis-tele jobbnál jobb dolgokkal.

A nagy kedvencem belőle, a Borotalco tusfürdő, amiről egyébként még nem is hallottam. Hihetetlenül jó illata van, így a fürdés is óriási élmény vele, és biztos vagyok benne, ha tusfürdő vásárlásra kerül a sor, ezt fogom venni. A Batiste szárazsamponoknak is nagyon örültem. Sajnos nem szeretem a cseresznyés/meggyes illatú/ízű dolgokat, de szerencsére kétfélét kaptam, így ki tudtam próbálni. Mivel nekem szinte minden nap hajat kellene mosnom (amit egyébként nagyon utálok) ezért jól tudom hasznosítani. Felfrissíti a hajtövet, szuper illata van. Kell ennél több?

A csomag tartalmazott továbbá egy Nivea Care krémet, amit még nem próbáltam, de mindenképpen sort kerítek rá, ugyanis nagyon kedvelem a termékeiket (főleg a mindenki által jól ismert Creme hidratáló krémet). Biztos vagyok benne, hogy nem fogok csalódni. 

Kaptam egy Sally Hansen GEL körömlakkot is, ami nem úgy működik, mint a hagyományos gél lakk, hiszen ezt UV fény nélkül kell felvinni. Sajnos a szín nem nyerte el tetszésem, ugyanis én inkább a visszafogottabb árnyalatokat kedvelem (+ fekete), azonban biztosan ki fogom próbálni, hogy később vehessek magamnak más színekben is, ha elnyeri tetszésem.

+

 

A Facebookon szavazást indított a PIXIBOX, hogy mit szeretnénk a csomag mellé: parfümöt vagy szájfényt. Én a parfümre szavaztam, és mivel ez nyert, így minden csomag mellé került egy illat, amit a drogériák polcairól is beszerezhetünk. Az enyém egy NUVO La Princess Pour Femme volt.

Tehát összességében azt mondhatom, hogy rendkívül praktikus, hiszen nem csak azért jó, mert új dolgokat próbálhatsz ki, hanem azért is, mert ha valamit tesztelni szeretnél, akkor nem kell érte kiadni rengeteg pénzt, hanem olcsóbban megteheted a PIXIBOX segítségével.

Még biztosan jövök/jövünk erről szóló bejegyzéssel!

dsc_0033.jpg

dsc_0037.jpg

dsc_0047.jpg

dsc_0040.jpg

dsc_0044.jpg

dsc_0035.jpg

dsc_0053.jpg

 

További kérdésed van a tapasztalataimmal kapcsolatban? Akkor keress az info@littleblackfashion.hu e-mail címen, hogy megválaszolhassam azt!

A bejegyzés trackback címe:

https://littleblackfashion.blog.hu/api/trackback/id/tr712544439

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tetszenek a bejegyzéseim?

Támogasd munkámat, hogy

minél több érdekes témáról írhassak: 

INSTAGRAM

süti beállítások módosítása