4 PERCES DIY ADVENTI KOSZORÚ, HA NINCS IDŐD VAGY ÖTLETED

koszoru-1-lead-lbf1.jpgA korábbi adventi koszorús cikkünkben már ajánlottunk pár virágüzletet, ahol igazán igényes koszorúkat tudsz vásárolni. Most abban próbálunk segíteni, hogy mi a teendő, ha úgy érzed, hogy már picit kicsúsztál az otthoni barkácsolásból, de mégse akarsz lemondani a karácsonyi hangolódás első mozzanatáról. De akkor is neked szól a cikkünk, ha nem szereted a dekorációkat túlgondolni, hanem az egyszerű, letisztult mégis kissé formabontó dolgokat preferálód.

Az IKEA-ban számtalan ötlet a szemed előtt hever észrevétlenül . Ha figyelmesen jársz és  nem jelented ki azt ,hogy pl. egy cipősszekrénybe csak cipőt lehet tenni vagy egy karácsonyi süti szaggatónak csak a konyhában veszed,  hasznát akkor a kombinációk végtelen variációja tárulhat eléd.  Így jártam én is ,amikor az adventi koszorún rágódtam ,hogy mit és hogyan kéne . Azt tudtam ,hogy nem a klasszikus értelembe vett koszorút szeretném ,de arra nem volt már időm, hogy túlkomplikáljam. Így végül a gyertya osztályon vettem fehér  zúzott üveget (Kulört 4 féle színben fehér, piros, sárgaréz és fekete színben kapható). Majd ezekhez hozzá csaptam szintén az IKEA-ba kapható 4 db fehér gyertyát. Otthon pedig  vacilláltam egy aranyszélű kicsit vintages beütésű tányéron illetve egy szimpla feketén, íme ,amire jutottam  

koszoru-3lbf.jpg

koszoru-1.jpg

 

Nyereményjáték Facebook oldalunkon! Most 5000 forint kedvezményre jogosító kupont nyerthesz, amit az Answear.hu webshoppon használhatsz fel! Részletekért kattints a képre!

15037213_1197287750362345_6635934492487673777_n.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://littleblackfashion.blog.hu/api/trackback/id/tr1311995720

Tetszenek a bejegyzéseim?

Támogasd munkámat, hogy

minél több érdekes témáról írhassak: 

INSTAGRAM

süti beállítások módosítása