ÍGY FOGYHATSZ LE KÖNNYEDÉN 1 HÉT ALATT
VAN ÉRTELME EZEKNEK A CIKKEKNEK/HIRDETÉSEKNEK?

 feel-fantastic-hen-parties-pole-fitness.jpg

Ugye mindenkinek ismerős a jól megszokott látogató, vásárló csalogató cím? Na és vajon kinek szól ez? Többnyire a hölgyeknek és körülbelül 30% még mindig bedől nekik. Most én is megmutatom nektek, hogy hogyan lehet lefogyni 1 hét leforgása alatt.

Sehogy. Persze ez ember és súly függő. Ha valaki 3 kilót szeretne lefogyni, akkor az valóban lehetséges, viszont aki többet... az nem fog le fogyni egy hét alatt. Azonban ez a cikk nem arról fog szólni, hogy kinek, hogy kellene lefogynia.

A lényeg az, hogy az ember nem az interneten olvasott cikkek vagy hirdetések által fog elkezdeni fogyókúrázni, testet építeni, hanem mert rosszul érzi magát a bőrében, bizonyítani szeretne saját magának. Ezt a saját magának kifejezést nem véletlenül emeltem ki vastagbetűvel. Manapság ha felmegyünk a mindenki által jól ismert közösségi portálokra, akkor idézetek hada tárul a szemünk elé, miszerint "én letettem valamit az asztalra, most te jössz!" Letettél? Nekem? Nekem semmit nem tettetek le. Magatoknak annál inkább. Nem hinném, hogy miután leadjuk a kilókat magunkról rögtön szobrot kellene állítani bárkinek is. Nem mondom, hogy nem nagy dolog, de azért a többi ismerősödet nem kell motiválni, hogy "te jössz". És hogy miért? Mert kb. az ismerőseink 30%-a túlsúlyos, 30%-a pedig egészségtelenül sovány, a többieknek (majdnem) megfelelő súlyuk van. És ugye azt mindannyian tudjuk, hogy ezt az üzenetet kik veszik magukra...

Viszont, hogy mondjak pozitív dolgot is. Mostanában egyre többen kezdtek el minimum heti 3-szor testmozgást végezni, egészséges ételeket, italokat fogyasztani és mindezt az emberek átveszik egymástól a már említett közösségi oldalaknak köszönhetően (legalábbis én így gondolom). De nem azért, a "most te jössz" kis üzenet miatt. Hanem mert látják, hogy ő folyamatosan látványos sikereket ér el. Ez egy nagyon jó dolog, viszont még mindig hangsúlyozom, hogy általában nem azokra ragad rá, akikre kellene.. Nem azért mert "hogy néz ez ki, fogynia kellene", vagy mert "annak a lánynak azért kellene többet ennie, mert csúnyán sovány" hanem egészségügyi okokból mindenkinek ki kellene venni a részét ebből. Ha a testmozgás nem is, akkor az egészséges táplálkozás, az energiaitalok és más cukros "kábítószerek" elkerülése.

Én egyébként mindig azt mondogatom, hogy örülök, hogy nem vagyunk egyformák. Szerintem semmi értelme nem lenne annak, ha mindenki modell alkatú lenne. Igen, én sem vagyok modell alkat, viszont én sem kritizálok senkit a testsúlya miatt. Ettől függetlenül jó az, ha egy kicsit jobban odafigyelünk magunkra.

Szerintem mindenki úgy tökéletes, ahogyan jól érzi magát. Mert ha jól érezzük magunkat mosolygunk és vidámak vagyunk, van önbizalmunk. Ha ennek az ellenkezőjét vesszük észre magunkon, akkor ideje változtatnunk. De felhívom a figyelmet, hogy nem egy hétig fog tartani. A változás mindig nehéz, viszont kitartónak kell lenni. Mindenféle szer nélkül, tökéletes étrenddel és egy kis testmozgással mindent el lehet érni amit csak szeretnénk. Ja, és még valami.. Nem biztos, hogy mi leszünk a következő #victoriasecret modell és nem is ez a lényeg. A cél a mosoly és az elégedettség.

#healthylife #lovemybody #amosolyfélegészség

A bejegyzés trackback címe:

https://littleblackfashion.blog.hu/api/trackback/id/tr447712862

Tetszenek a bejegyzéseim?

Támogasd munkámat, hogy

minél több érdekes témáról írhassak: 

INSTAGRAM

süti beállítások módosítása