KÉSZÍTSD EL TE IS SAJÁT TERVEZÉSŰ PÓLÓD
KREATIVATOR - A LEGKREATÍVABB PÓLÓ TERVEZŐ OLDAL

 12177931_1170160972997974_114815693_n.jpg

Volt már olyan, hogy elméletben elterveztél magadnak egy felsőt, de sehol sem találtál még csak hasonlót sem? Akkor most itt a lehetőség, hogy megvalósítsd álmaid pólóját a Kreativátor segítségével egyszerűen és kreatívan!

A minap egy e-mailt kaptam, hogy nincs-e kedvem kipróbálni az online póló tervezés világát. Természetesen elfogadtam ezt a "kihívást", hiszen mindig is érdekeltek a pólót tervező weboldalak. Én most a Kreativator segítségével kipróbálhattam magam.

Az oldal (ahogyan az a nevében is benne van) egy rendkívül kreatív póló tervező oldal, ahol bármikor megtervezhetjük álmaink pólóját. A weblapon is válogathatunk rengeteg minta közül, azonban felhasználhatjuk saját szövegünket, motívumunkat, fotónkat, grafikánkat. Én például egy egyszerű, mégis hozzám rendkívül közelálló  és sokat mondó szöveget választottam. Egy olyan pólót készítettem, ami mindig emlékeztetni fog a blogomra.

 

 

Póló: Kreativator
Nadrág: Levi's

 

Tudnunk kell azt is, hogy a minták kiválasztása mellett a felsők szabását és színét is szabadon választhatjuk. Olyan színt választunk amilyet csak szeretnénk. Ez azért is jó, mert ha megálmodunk egy pólót de sajnos egyik boltban sem találunk még csak hasonlóra sem, akkor csak megtervezzük a www.kreativator.hu weboldalon, és napokon belül már hordhatjuk is azt, ugyanis a megrendelést követő napon postázzák is számunkra a felsőt.

Én egy egyszerű fehér ujjatlan pólót választottam, mert nagyon szeretem ezeket. Az év bármelyik évszakában lehet hordani, ugyanis ezt lehet nyáriasan hordani, azonban télen egy kardigán vagy pulóver alá is tökéletes.

 

 

Póló: Kreativator
Nadrág: F&F
Cipő: Zara

 

Ha te is szeretnél egy saját tervezésű pólót magadnak, akkor látogass el a www.kreativator.hu weboldalra, kattints a "Póló tervezése" ikonra, és már tervezheted is azt, amit megálmodtál. Én nagyon jól szórakoztam miközben terveztem a pólót, bár bevallom egy kicsit sokáig tartott, míg eldöntöttem mit is szeretnék. Ezért remélem, még lesz alkalmam arra, hogy megalkossam a bennem ragadt ötleteket.

Köszönöm szépen, hogy kipróbálhattam magam a tervezésben, és köszönöm az ajándék pólót!

A bejegyzés trackback címe:

https://littleblackfashion.blog.hu/api/trackback/id/tr27990727

Tetszenek a bejegyzéseim?

Támogasd munkámat, hogy

minél több érdekes témáról írhassak: 

INSTAGRAM

süti beállítások módosítása