Ezeket a dolgokat KERÜLD az esküvőd előtti héten

eskuvo-elott-tilos-5.jpgNem vagyok az a last minute fajta, szeretem, ha min. 1 héttel a határidő előtt megvan minden, amire szükség van. A posztban található tippeket biztosan meg fogom fogadni, amikor eljön az idő, de amúgy ezeket minden menyasszonynak kötelező betartania, nem?

kovess_instagram_kozep.png

1. Új hajszín

Egy héttel esküvő előtt? Na ne vicceljünk! Hajszínt váltani mindig rizikós, a nagy nap előtt meg pláne! De még egy gyors színezést sem vállalnék be az fix. Ha az esküvő előtti néhány hónapban nem tetted meg, akkor azt az egy hetet már igazán ki lehet bírni...

2. Feltűnő hajvágás

Nos, ez a másik, amit senkinek de senkinek nem ajánlok! A szalagavatóm előtt 2 héttel vágattam a hajamból, majd egy hét múlva azt vettem észre, hogy a hátamközepéig érő hajból váll fölötti lett, mert letöredezett a vége. Azóta sem tudni, hogy mi történt, mindenesetre egyáltalán nem úgy sikerült a frizurám, ahogy én azt szerettem volna, és már időm sem volt átgondolnom, mit lehetne vele tenni. Számomra az esküvő egy fontosabb szerepet játszik, így biztosan nem követném el mégegyszer ezt a hibát - min. 2 hónappal előtte vágatnék vagy soha! :)

3. Új edzési módszer

Izomláz, kéz/láb törés, és egyéb finomságok. Ugye nem kell bemutatnom, milyen veszélyeket rejthet, ha a már jól megszokott edzésedbe teszel egy kis csavart? Én amondó vagyok, hogy esküvő előtti héten az edzést amúgy is el kell felejteni, amennyiben tökéletes ceremóniát akarsz. Utána úgyis ott lesz rá az egész életed hátralévő része...

eskuvo-elott-tilos-4.jpg

4. Barnító spray

NE! NE! NEEE!

5. Új sminktermékek, kozmetikumok kipróbálása

Ha már van egy jól bevált márka, aminek a termékeit minden probléma nélkül tudod használni, akkor ne ilyenkor akarj váltani egy másikra. Drágábbra se, mert hiába kerül többe az adott termék, lehet, hogy olyan bőrirritációt okoz, amit hetekig nem lehet eltűntetni, még vastag alapozó rétegekkel sem!

eskuvo-elott-tilos-1.jpg

6. Különböző tisztítókúrák 

Véleményem szerint ez okozzhatja a legkisebb problémát (főleg, ha bevált kúrát alkalmazol), de azért jó lenne, ha nem kiütésekkel, vagy állandóan a 2 betűs helyre szaladgálva állhatnál az oltárhoz, ugye?

7. Zéró alvás

Na ez az, amit nekem annyira nehéz minden jelesebb alkalomnál betartani, hogy már most tartok tőle... Nem vagyok alvás fanatikus, szerintem keveset alszok (na jó, azért be-be csúszik 10-12 óra nagy ritkán), főleg akkor, ha valami nagy esemény közeleg, mert akkor igazából nem az, hogy nem akarok, de nem is tudok. Szóval, menyasszonyka, bújj pizsibe, és aludj majd egy jó nagyot az esküvő előtt! Valahogy így:


eskuvo-elott-tilos-3.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://littleblackfashion.blog.hu/api/trackback/id/tr8915033972

Tetszenek a bejegyzéseim?

Támogasd munkámat, hogy

minél több érdekes témáról írhassak: 

INSTAGRAM

süti beállítások módosítása