KÜLÖNLEGES SZAPPANOKAT PRÓBÁLTUNK KI

kulonleges_szappanok_lead_lbf.jpgMinket már nagyon régóta foglalkoztatott a téma, hogy vajon milyen lehet fürdésnél kézműves szappanokat használni. Nos, úgy döntöttük, hogy hárman belevágunk egy kisebb projektbe, és kipróbáljuk, hogy aztán tapasztalatainkat megoszthassuk veled! Nézd meg, hogy miket használtunk!

14329142_1433336610013741_921883168_o.jpg

Fahéjas-mákos szappan – SzappAnna

Írta: Tratnyek Bianka

Megjelenéséből fakadóan már önmagában is a fürdőszoba különleges ékszere lehet, ugyanis egy igazán elegáns csomagolású szappanról beszélünk. A fahéj imádóinak kötelező kipróbálni, az illata egyszerre hozza az embert karácsonyi hangulatba és emlékezteti egy tál friss gyümölcslevesre. A szappanban található valódi, természetes mák, zseniális bőrradírozó. Használata után hihetetlenül puha és selymes lesz a bőr, amit már első használatkor én is tapasztalhattam, így mindenképpen ajánlom azoknak a figyelmébe, akiknek egy kicsit szárazabb a bőre. A fahéj csodás illatát több órán keresztül éreztem magamon, ami szintén hihetetlen érzés volt.

 

 

14339800_1433336556680413_1116501433_o.jpg

Levendulás kecsketejes szappan - LINA

Írta: Czerok Gréta

A csomagolása egyszerű, de nagyszerű, szolid és gusztusos. Az illata nagyon kellemes, nem émelyítően erős, mint sok más levendulás szappané. Használni öröm volt, kicsit habosodik csak, az állaga krémes. Fürdés után pedig órákig megmarad a levendula illat. A kezdeti félelmem ellenére szerencsére semmilyen (sok szappanra általában jellemző) bőrszárító hatást nem tapasztaltam. Előnye, hogy mindennapos használat mellett sem fogy el gyorsan, én kevesebbet használtam belőle, mint egy normál tusfürdőből. Mindenkinek ajánlom, aki szereti a minőségi kézműves termékeket és a levendula pihentető, relaxáló hatására vágyik nap, mint nap.

 

 

14303712_1433336690013733_1829199938_o.jpg

Szőlőmagolajos szappan - YAMUNA

Írta: Hajdú Mercédes

A szappan csomagolása rendkívül stílusos és nagyon praktikus. Amikor megkaptam, a hihetetlen illata miatt még aznap vennem kellett egy fürt szőlőt, mert megkívántam annak ellenére, hogy nem rajongok túlságosan érte ( :) ). Megmondom őszintén, először kételkedtem, hogy megmarad ez a jó illat a bőrömön, de fürdés után nagyon örültem, amikor érezhettem magamon órákon keresztül. Egy picit tartottam attól is, hogy zsíros marad a bőröm, hiszen mégis csak egy olajos szappanról beszélünk, azonban nagy örömömre egyáltalán nem maradt olyan, pluszban még rendkívül puha és selymes tapintású is lett. Teljesen előidézte nálam az ősz és a szüret hangulatát, így ha valaki szeretne hangolódni a hűvös évszakokra, én csak ajánlani tudom a Yamuna szőlőmagolajos szappanát!

 

Nagyon szépen köszönjük a márkáknak a támogatást! Élmény volt kipróbálni szappanjaikat és reméljük, hogy még sok ilyen élményben lehet majd részünk!

Ha szeretnéd, hogy kipróbáljuk termékeidet, írj nekünk az lbfhuninfo@gmail.com e-mail címre.

A bejegyzés trackback címe:

https://littleblackfashion.blog.hu/api/trackback/id/tr8111707393

Tetszenek a bejegyzéseim?

Támogasd munkámat, hogy

minél több érdekes témáról írhassak: 

INSTAGRAM

süti beállítások módosítása