EZEK A PARFÜMÖK LETTEK MAGYARORSZÁG TOP 5 ILLATAI!

parfumok-lbf-lead.jpgVégre kiderült, hogy melyek azok a kedvenc illatok, amelyeket a legtöbbet használunk országunkban. Most már csak azt kell megtudnunk, hogy melyik lesz az, ami a dobogó legtetején fog végezni. Ez csak jövőhéten derül majd ki, úgyhogy szavazz amíg lehetséges! Ráadásul még meg is nyerheted kedvenc illatod!

1. Bvlgari - Omnia Crystalline

EDT

Az Omnia Crystalline egy olyan parfüm ami, a hétköznapokban teljes mértékben megállja a helyét. Ha ezt a parfümöt használjuk, akkor biztosak lehetünk benne, hogy egész nap frissnek fogjuk érezni magunkat, ami igencsak fontos egy hosszú munkanapon. Kissé elegáns illata miatt egy irodában is mindig megállja a helyét. 

bvlgari_omnia_crystalline.jpg

2. Chanel - Coco Mademoiselle

EDP

Megmondom őszintén, nem lepődtem meg, hogy a Chanel - Coco Mademoiselle parfümje bekerült a topba, de nagyon örülök neki! Édes bár kissé fűszeres illata miatt egyébként egyik személyes kedvencem. Bár még nem sikerült beszereznem belőle, hogy hosszabb távon kipróbálhassam, az eddigi illatminták szaglászása után csak ajánlani tudom. Tényleg egy zseniális illat!

chanel_coco_mademoiselle.jpg

3. Lancome - La Vie Est Belle

EDP

Bár szokták mondani, hogy ne borítóról ítéljük meg a könyvet, azonban most a Lancome parfümjénél szeretném egy picit kielemezni a küllemet. Szerintem nagyszerű, hogy egy visszafogott üvegben található ez a mesés illat. Mások talán azt mondanák, hogy említésre sem méltó kinézete, de én valahogyan első látásra beleszerettem. Ahogyan egy kis szürke szalaggal feldobták az egyszerű formájú üveget, az tényleg zseniális. Legalábbis nekem nagyon tetszik.

lancome_la_vie_est_belle.jpg

4. Dolce & Gabbana - Light Blue

EDT

Valószínűleg Dolce &Gabbana Light Blue illata végig fog minket kísérni egész életünkben, és nem lepődnék meg, ha ez lenne a top illat. Bár én kimondottam nem kedvelem, ettől függetlenül nagyon sok nő veszi meg szívesen, és fújja be magát nap, mint nap. Szerintem igazán jellegzetes illata van, így nem csodálom, ha sokak kedvencévé válik, viszont valahogyan az én tetszésemet nem nyerte el.

dolce_gabbana_light_blue.jpg

5. Giorgio Armani - Sí

EDP

Érzékiség, magabiztosság, érzelmek. Nagyjából így lehetne megfogalmazni Giorgio Armani Sí parfümjét. Valóban egy imádni való illat, így nem csoda, hogy az 5 legnépszerűbb parfüm között landolt. Designos megjelenése nagyszerű illatot takar, és nagy esélyt látok arra, hogy ez a parfüm fog nyerni. Szerintem megérdemelné. 

giorgio_armani_si.jpg

 

A Parfumcenter.hu oldalán tudsz szavazni a női és férfi parfümökre egyaránt. Érdemes részt venned, ugyanis így esélyed lesz megnyerni kedvenc parfümödet. Kattints a képre!

parfumcenter-hu-kreativ-lbf.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://littleblackfashion.blog.hu/api/trackback/id/tr2711764229

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tetszenek a bejegyzéseim?

Támogasd munkámat, hogy

minél több érdekes témáról írhassak: 

INSTAGRAM

süti beállítások módosítása