Pixibag, mi nagyon imádunk!

pixi-palm-lbf-lead.jpgHa van, akinek Pixibox/bag mániája van, akkor az én vagyok. Imádom minden egyes ötletüket, rendkívül kreatív minden egyes kiadás. Nem hiszed? Akkor ezt a bejegyzést nézd meg, és ismerd meg a PIXIBAG PALM kiadást!

Már nagyon-nagyon vártam, hogy megérkezzen hozzám a ˝find me under the palms˝ PIXIBAG, mert mindig kíváncsian várom, hogy vajon mit rejtenek bele, amit én még nem ismerek. Ismét sikerült meglepniük, ugyanis csak olyan termékek voltak benne, amiket imádok: málnás tusfürdő, mangó-őszibarackos valami, ami a videóból ki fogd derülni. Kattints és nézd meg!

Ugye, milyen nagyszerű? Ráadásul a hátizsák is imádni való! Ha strandra, vagy fesztiválozni megyek, tuti, hogy vinni fogom magammal! Sajnos ez a kiadás már nem elérhető, de ne csüggedj! Kövesd őket Facebookon, hogy értesülhess a következő Pixi-Napról!

Most egy apró kulissza titkot is elárulok Neked, ami biztosan csal majd egy kis mosolyt az arcodra!

Budapestről vidékre utaztam a hétvégén. Tudni kell, hogy mindig előre megtervezem a videók/képek helyszínét, beállítását, még akkor is, ha ez nem tűnik úgy. Hát most sem volt másképp. Fogtam a fényképezőgépemet, vonatra szálltam, és elutaztam, hogy én majd milyen szuper videót fogok készíteni (ez volt egy péntek este). Szombaton, amikor már nagyszerűek voltak a fények, elővettem a kamerát, elrendeztem mindent, majd valamiért nem kapcsolt be a gép.. Mondtam magamnak, hogy ilyen nincs. Most romlik el az aksi, amikor a legjobban kellene? Kinyitom az akkumulátor helyét, és látom, hogy nincs benne!!! A poén: feltettem töltőre még Pesten, mert én majd szeretnék egy jót videózni, és töltővel együtt ott is hagytam. Persze jót röhögtem magamon, hogy ilyen szerencsétlen az ember lánya, de rájöttem, hogy az iPhone-om is el fogja látni ezt a feladatot, talán egy picit jobban is, mint a fényképezőm. Megkértem anyukámat, hogy tartsa nekem a telefont, én pedig mutogattam a termékeket. Mondanom sem kell az, hogy mivel jobban csinálta a felvételt, mint egy operatőr, ezentúl ő fogja ezt a feladatot ellátni (bár még nem tud róla...) Lehet, hogy még a fotózást is rábízom majd?! :))

A bejegyzés trackback címe:

https://littleblackfashion.blog.hu/api/trackback/id/tr7512721822

Tetszenek a bejegyzéseim?

Támogasd munkámat, hogy

minél több érdekes témáról írhassak: 

INSTAGRAM

süti beállítások módosítása