Ez annyira fehér! - Kipróbáltuk a Signal White Now Touch tollat

signal-white-now-touch-lbf-lead_1.jpgAnnyira sokat szemeztem a Signal új fehérítő tollával, és nemrég végre kipróbálhattam. A PIXIBAG júliusi kiadásába ugyanis egy ilyen fehérítő tollat rejtettek el, aminek én elképesztően örültem, na meg persze ki is próbáltam. És hogy milyen élmény volt? Az kiderül a bejegyzésből!

Hófehér fog

Egy apró kis kék dobozkába elrejtett toll, ami igazából nem is toll, hanem egy ecset. Mégis mindenki odáig van érte. De vajon miért? Talán azért, mert trendi? Nem. Hanem azért, mert tényleg hófehérré varázsolhatod fogaidat bármikor és bárhol. Na de hogyan? Mindjárt kiderül!

img_6642.jpg

Az első tapasztalatom

Nagyon vicces. Van a Signal White Now Touch dobozában egy tájékoztató, ami lépésről lépésre leírja, hogy mit hogyan kell csinálni. De a mai ember lányoknak minek tájékoztató, hiszen úgyis tudják, hogyan kell használni, igaz? Hát persze, hogy nem! Bekentem vele a fogsorom azon részét, ami látszik ha beszélek vagy mosolygok, de hirtelen apró kis fehér darabkák jelentek meg a számban, melyek igazán kellemetlen ízűek voltak. Mondanom sem kell, azonnal papírt ragadtam, hogy megnézzem, mit rontottam el. Szárítás. Nos, ez a lépés elég durván kimaradt. Második nekifutásra azonban sikerrel jártam.

 img_6647_1.jpg

Hatalmas találmány

Hófehérek lettem a fogaim, oly annyira, hogy a pénztáros is megszólt a boltban, hogy milyen szépek a fogaim. Miután néhány percig vigyorogtam a tükörben, és néztem, ahogy szárad, az járt a fejemben, hogy ez hihetetlen. De mégis igaz! A kék átlátszó fehérítő krém/gél (kinek mi tetszik) tökéletes fehérséget varázsolt a látható fogaimnak. Azóta már a 2. dobozt használom, és mindig nálam van, mert kitudja, hogy mikor lesz rá szükségem - azt hiszem függővé váltam. 

img_6650.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://littleblackfashion.blog.hu/api/trackback/id/tr7212823454

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tetszenek a bejegyzéseim?

Támogasd munkámat, hogy

minél több érdekes témáról írhassak: 

INSTAGRAM

süti beállítások módosítása