ÍGY HORDJUK A KIRÁLYKÉKET ÉS PASZTELL RÓZSASZÍNT EGYÜTT
EGYÁLTALÁN NEM ŐSZIES SZÍNEK A SZEPTEMBERI HÉTKÖZNAPOKHOZ

56645112.jpgMég leírni is furcsa volt, hogy királykék és rózsaszín együtt. Pedig 2015 őszén bizony ezek a színek lesznek a divatosak. Több divattervezőnél is feltűnik ez a szín páros, így valószínűleg a boltokban is nemsokára hemzsegni fognak a pasztell rózsaszín és királykék színű ruhadarabok.

Elegáns, még is kényelmes

Ezekből a színekből különleges és egyedi összeállításokat lehet készíteni. Először lehet, furcsa lesz viselni őket, azonban a siker garantált. Ez a szett, egy húzós munkahelyi napon kényelmes viselet, azonban egy bulizós napon is megállja a helyét. A kék színt és a rózsaszínt ki lehet egészíteni más színekkel is. Én ennél a szettnél a fehéret választottam. Azonban nem csak a táskánk lehet fehér, hanem a lábbelink is. 

543548764.jpg

Egy kis kikapcsolódás

Ezt a szettet nem feltétlenül ajánlom egy munkahelyi naphoz, ugyanis egy különleges mégis kihívó felsőt választottam. Mint ahogyan azt az előbb is írtam, ne féljünk más színt kombinálni a szettünkbe. Ennél a szettnél a feketét alkalmaztam. A körömcipő helyett én alkalmaznék még fűzős bőr szabadidő cipőt, vagy sarut, de természetesen ugyan így fekete színben. 

85654654.jpg

Művészi visszafogottság

Egy igazi melós/sulis outfit. Bármelyik nap fel lehet venni a hét folyamán. Kényelmes, tetőtől talpig rózsaszín és királykék szett. Nem ajánlom a magassarkút lecserélni laposra, mivel a felső és a nadrág is rendkívül visszafogott, a lábbeli pedig önmagában feldobja az egész szettet. Ehhez az összeállításhoz szerintem ne keverjünk más színt.

9784531232.jpg

Ha te is szereted keverni a színeket, akkor lájkold és oszd meg a bejegyzést!
Amennyiben még szeretnél tovább böngészni, akkor ezt a cikket ajánlom: Back to school outfitek a sulis hétköznapokra

----------------------------------

# JÁTÉK #

Szeretnélek téged meghívni egy játékra, amit a Facebookos oldalamon indítottam. További információt a játékról és a nyereményről, a https://www.facebook.com/lbfashionhun oldalon találhatsz. Légy te a szerencsés, aki egy Janka Arnoczy által tervezett noteszt nyer!

A bejegyzés trackback címe:

https://littleblackfashion.blog.hu/api/trackback/id/tr867737196

Tetszenek a bejegyzéseim?

Támogasd munkámat, hogy

minél több érdekes témáról írhassak: 

INSTAGRAM

süti beállítások módosítása