KÍVÁNSÁGLISTA A PAUL'S BOUTIQUE TÁSKÁK TAVASZI KOLLEKCIÓJÁBÓL
PAUL'S BOUTIQUE WISH LIST OF THE SPRING 2015 COLLECTION

nicole_lifestyle_aw14_84258_zoom.jpg

Mivel nagyon szeretem a Paul's Boutique táskáit, ezért úgy döntöttem, hogy készítek nektek egy rövid összeállítást a legújabb kollekcióból. Csak olyan darabokat választottam ki, melyeket én is szívesen látnék a szekrényemben.

Bizonyára te is találkoztál mostanában a sok-sok Paul's Boutique reklámmal az interneten. Nos, én a márkát teljesen véletlenül ismertem meg, körülbelül fél évvel ezelőtt, és azóta nem múlik a szerelem köztünk. Be is szereztem egy táskát azon nyomban. A márka mindig arra törekszik, hogy valami újat, kreatívat hozzon létre, és mondhatni ez mindig sikerül nekik. Az idei év tavaszi kollekciójából sem tudok csak egy darabot  választani.......

2516565.jpg

Szóval egyenlőre ezek a táskák vannak a kívánságlistámon.

http://www.paulsboutique.com/

Ha neked is tetszenek a táskák, akkor lájkold és oszd meg a bejegyzést!
Amennyiben még szeretnél tovább böngészni, akkor ezt a cikket ajánlom: Így hordjunk fekete szakadt farmernadrágot

A bejegyzés trackback címe:

https://littleblackfashion.blog.hu/api/trackback/id/tr317133507

Tetszenek a bejegyzéseim?

Támogasd munkámat, hogy

minél több érdekes témáról írhassak: 

INSTAGRAM

süti beállítások módosítása